OleAurum ha aconseguit recaptar 6.802€ per la lluita contra l’esclerosi múltiple a través de la campanya Mulla’t. Ja són 10 anys col·laborant en aquesta campanya solidària, que és una de les més multitudinàries que se celebren a Catalunya.
L’import recaptat es va aconseguir gràcies a les ampolles venudes d’OleAurum durant el mes de juliol als supermercats adscrits a la campanya. Per cada ampolla, s’ha destinat 1€ a la campanya. Van col·laborar en aquesta iniciativa Bonpreu, Caprabo, Carrefour, Comerbal, Condis, Consum, El Corte Inglés, Supermercats Michelangelo, Sorli i Valvi.
Aquesta aportació es destinarà a aturar l’impacte de l’esclerosi múltiple a través de la investigació i dels serveis de neurorehabilitació. Aquesta ha estat la 30a edició del Mulla’t. Es calcula que a Catalunya hi ha 11.500 persones afectades per aquesta malaltia. Encara que en aquests 30 anys s’ha avançat molt i s’han posat a disposició nous tractaments, encara hi ha molta feina per fer en l’àmbit de la recerca, la neurorehabilitació, la integració laboral, l’atenció a les famílies o la sensibilització social.